ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

valsam-about
valsam-about-mobile

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ & ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

   Η SPONSER GREECE υποχρεούται να ενημερώσει τον χρήστη/επισκέπτη, προτού προβεί στην ολοκλήρωση της αγοράς για:

  • Τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος.

  • Τη συνολική αξία των προϊόντων/αγαθών, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. ή οποιουδήποτε άλλου τέλους.

  • Άλλες πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις (έξοδα αποστολής, παράδοσης, ταχυδρομείου).

   Απαγορεύεται η χρέωση των επισκεπτών/χρηστών με επιπρόσθετη δαπάνη, που να υπερβαίνει το κόστος χρήσης του ίδιου μέσου πληρωμής από την εταιρεία (π.χ αντικαταβολή).

   Αφού ολοκληρωθεί η αγορά και ο χρήστης/έπισκέπτης καταβάλλει το συμφωνηθέν ποσό, η SPONSER GREECE οφείλει να παραδώσει το προϊόν που έχει συμφωνηθεί εντός εύλογου χρόνου, ήτοι το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας αυτού. Σε περίπτωση αδικαιολόγητης καθυστέρησης ο χρήστης/επισκέπτης δύναται να καταγγείλει τη σύμβαση, υποχρεώνοντας με αυτόν τον τρόπο, την εταιρεία να επιστρέψει τα χρήματα που παρέλαβε.

   Ο χρήστης/επισκέπτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την εν λόγω σύμβαση και να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως, και χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει στην SPONSER GREECE το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή, ο χρήστης/επισκέπτης επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

   Επιστροφές γίνονται δεκτές, μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει, βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, ήτοι χωρίς να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

   Απαγορεύεται η επιστροφή προϊόντων, που πρόκειται να αλλοιωθούν ή να λήξουν σύντομα, καθώς και αυτών που θεωρούνται ακατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.

   Για την αποφυγή ταλαιπωρίας του χρήστη/επισκέπτη, καλό είναι να ελεγχθεί  προσεκτικά, κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας, η κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ.).

   Ο χρήστης/επισκέπτης που επιθυμεί να επιστρέψει κάποιο προϊόν, μπορεί να επικοινωνήσει μέσω του email sales@sponser.gr ή του τηλεφωνικού μας κέντρου.

   Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, τα χρήματα θα επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αφ’ης στιγμής η SPONSER GREECE παραλάβει τα προϊόντα που της επιστράφησαν.